Guidelines for representing complex cardinality constraints in binary and ternary relationships Lee más sobre Guidelines for representing complex cardinality constraints in binary and ternary relationships
Are Accessible Distance Learning Systems Useful for All Students? Our Experience with IMES, an Accessible Web-Based Learning System Lee más sobre Are Accessible Distance Learning Systems Useful for All Students? Our Experience with IMES, an Accessible Web-Based Learning System
APElNTA: Apuesta Por la Enseñanza Inclusiva: uso de nuevas tecnologías dentro y fuera del aula Lee más sobre APElNTA: Apuesta Por la Enseñanza Inclusiva: uso de nuevas tecnologías dentro y fuera del aula
Desarrollo de Bases de Datos: casos prácticos desde el análisis a la implementación, 2ª Edición Actualizada Lee más sobre Desarrollo de Bases de Datos: casos prácticos desde el análisis a la implementación, 2ª Edición Actualizada
Statistical User Model supported by R-Tree structure Lee más sobre Statistical User Model supported by R-Tree structure
Evaluation of a Named-Entity Recognition System over SNOMED CT Lee más sobre Evaluation of a Named-Entity Recognition System over SNOMED CT
Semantic Similarity Measures Applied to an Ontology for Human-Like Interaction Lee más sobre Semantic Similarity Measures Applied to an Ontology for Human-Like Interaction
Guidelines for representing complex cardinality constraints in binary and ternary relationships Lee más sobre Guidelines for representing complex cardinality constraints in binary and ternary relationships
Automatic Identification of Biomedical Concepts on Spanish Unstructured Clinical Texts Lee más sobre Automatic Identification of Biomedical Concepts on Spanish Unstructured Clinical Texts