Vibrotactile captioning of musical effects in audio-visual media as an alternative for deaf and hard of hearing people: An EEG study
Limitations of Standard Accessible Captioning of Sounds and Music for Deaf and Hard of Hearing People: An EEG Study
Avoiding communication barriers in the classroom. The APEINTA project
APElNTA: Apuesta Por la Enseñanza Inclusiva: uso de nuevas tecnologías dentro y fuera del aula
Web Educational Services for All: The APEINTA project
Evaluating the Users' Satisfaction Using Inclusive Initiatives in two different environments: the University and a Research Conference
Evaluating the Use of ASR and TTS Technologies in the Classroom: the APEINTA Project
APEINTA: a Spanish educational project aiming for inclusive education In and Out of the classroom
ADAPTACIÓN DE LA HERRAMIENTA INFORMÁTICA APEINTA A DISPOSITIVOS CLIENTE EREADER Y CONEXIONES IP
Ampliación de la funcionalidad de APEINTA con nuevas aplicaciones de forma que los estudiantes puedan utilizar dispositivos eReaders en el aula para la recepción de subtítulos en tiempo real (se implementará finalmente sobre un dispositivo iPad). También se pretende realizar un estudio de viabilidad de nuevos canales de comunicación mediante VoIP entre el profesor y APEINTA, de forma que pueda acceder al servidor de subtitulado desde una localización remota.